dinsdag 11 januari 2011

Kerst, Nieuwjaar en vakantie.

Wow! Het is alweer een hele tijd geleden voor ik hier weer iets achtergelaten heb. Hoog tijd dus om weer even een beetje bij te werken. Natuurlijk ga ik geen verhaal schrijven van alles wat ik gedaan heb in de afgelopen 3 weken (want ja zo lang is het alweer geleden), maar even de hoogte puntjes. Waarschijnlijk vergeet ik dan nog de helft om er in te zetten.
Ik ontdek zo net dat het alweer van vorig jaar geleden is dat ik nog iets geschreven heb! Klinkt nogal lang hè. Dus bij deze ook gelijk: voor iedereen nog een gelukkig Nieuwjaar! (Het schijnt dat ik dat de hele maand januari de mensen nog een gelukkig Nieuwjaar mag wensen dus dan doe ik dat!). Nu ja, ik schrijf hier lekker met de soundtrack van Cars op (een kerstcadeau van Rein en Jurjen (heb ze twee keer gehad ongeveer, maar niet helemaal hetzelfde)), een geweldige cd is dat. Zowel de muziek vanuit de film gewoon als de verschillende liedjes. Ik hou daar wel van eigenlijk.

"Voor de vakantie" klinkt eigenlijk best alweer ver weg. Gelukkig hebben we niet meer zo heel veel gedaan voor de vakantie. Les gehad over vrijmoedigheid in aanbidding en verschillende video's bekeken (onder andere over een opwekking in Cali, Colombia), aangezien er veel lesgevers niet konden komen vanwege de sneeuw. Ja, sneeuw! Ook dát lijkt alweer een eeuwigheid geleden nu alles weer zo weggesmolten is. Wie mij ook op Facebook heeft, heeft waarschijnlijk ook al de geweldige sneeuwman die Rein en ik nog gemaakt hadden gezien. Voor degene die deze nog niet gezien hebben, hier onder zie je een afbeelding van onze Hector.
Het enige wat er nu nog op ons terras ligt zijn twee kurken van zijn ogen en de sjaal. Nu ja zijn ogen zijn samen met zijn armen ook al weggevlogen door de wind. Jammer eigenlijk, hij was nog zo charmant onze Hector. Hopelijk valt er binnenkort nog meer sneeuw zodat we een Hector II kunnen maken of misschien een Hectores? Het is nog altijd winter, dus we wachten braaf af.

De kerstvakantie was heerlijk trouwens, ik heb heerlijk kunnen ontspannen en genieten van het vele eten en feesten. Ik vond het ook geweldig om mijn opa's en oma's weer terug te zien en nog andere familie. Dat is toch geweldig aan die kerstdagen hè. En ik moet eerlijk toegeven, ook de cadeaus vind ik geweldig!

*de Cars-CD is ondertussen weer gedaan, opnieuw opzetten die handel!*

Nieuwjaar heb ik trouwens enorm revolutionair gevierd! Ik heb genoten van een avond met Lotte en Karen, inderdaad, ZONDER Rein dus. Was best wel vreemd, maar ik wou is gewoon met mijn vriendinnen iets doen  en Nieuwjaar was daar de ideale datum voor. Het was echt gezellig met z'n drietjes! Voor de rest heb ik veel thuis en rond thuis gehangen, mensen gezien,... Alles heerlijk rustig aan doen zoals het hoort tijdens de vakantie uiteraard.

De laatste zondag heb ik de zangdienst nog mogen leiden in de gemeente. Hier heb ik echt enorm van genoten! We hebben echt God mogen ervaren en kunnen profeteren over elkaar binnen de gemeente en dergelijke. Was echt fijn. Ik hoop in de toekomst ook echt veel meer zangdiensten te mogen doen. Doorheen de bijbelschool kom ik op zoveel ideeën om te doen dat ik al bijna niet kan wachten om er mee te beginnen, maar alles op z'n tijd natuurlijk.

Om ervoor te zorgen dat ik niet zo'n lang verhaal schrijven hou ik er hier mee op en schrijf morgen of overmorgen misschien nog wel iets. Ik zou uren aan een stuk kunnen doorschrijven, maar of jullie dan blijven lezen is dan natuurlijk maar de vraag.

Oh trouwens! Dit wel: NOG 21 DAGEN EN WE VERTREKKEN NAAR COLOMBIA!
Jawel jawel, en in de vakantie heb ik mijn spuitjes gehad (hepatitis A en buiktyfus) en dat heb ik gevoeld. Het wordt wel allemaal steeds echter, ik vind het spannend en heb er zin in!
Ik hou jullie op de hoogte als ik nog meer info krijg. Wie een beetje Nieuwsgierig is kan kijken op de volgende link: Hein en Teya Hoeré (klikken op de naam), dit zijn trouwens de mensen waar we naartoe gaan.
Ik heb er zin in!

Groetjes en veel zegen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten