maandag 31 januari 2011

Bijna Colombia!

Nu is het 20 uur... Dit houdt in dat het ons nog 12 uur rest op deze Vlaamse bodem. SPANNEND! Straks, want het is niet lang meer, vertrekken we naar Madrid. Daar is onze tussenstop en om half 1 ongeveer vertrekken we vandaar richting Cali. Met andere woorden, dit is mijn laatste blog bericht vanop Vlaamse bodem.
Mireya, één van onze medereizigers (die al vaker naar Colombia geweest is, ze heeft er familie), heeft ons al vertelt dat er veel internetcafé's zijn, dus mijn blog updaten zou wel moeten kunnen. Jullie zullen dus niet een maand niets van mij horen (gelukkig!).

Maar dus, ik ga jullie wel laten na dit kort bericht en hoop jullie snel weer te horen. Wij gaan hier met z'n allen aftellen naar morgenochtend!

3 opmerkingen:

  1. Super we horen wel van je als je je voet op Colombiaanse bodem hebt gezet.
    Ik ben in volle verwachting naar berichten van jou en de rest.
    Liefs mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Caressa,
    Na je gisterenavond nog even gezien te hebben en vanmorgen vanuit het vliegveld Zaventem nog via de telefoon gehoord te hebben, zijn jullie nu echt vertrokken.
    Gelukkig ga je niet voor de eerste keer weg met het vliegtuig, wel voor een hele verre trip. Geniet van wat je meemaakt en vooral de lekkere warme temperatuur (zonder regen?)
    Kuzz,
    papa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai schat,
    SPANNEND, I am so excited hoe jullie het gaan hebben daar. Vond het tof je vanmorgen nog even gehoord te hebben, ook al belde je me wel uit mijn warme bedje :-(
    Jullie gaan dat goed doen. Nu hang je nog ergens in de lucht tussen hier en Cali.
    Knuffel en veel liefs van mij.
    Roeline

    BeantwoordenVerwijderen