woensdag 25 mei 2011

Ik ben nu 19!

Ik zeg het niet graag, maar de laatste dagen beginnen te naderen van dit schooljaar. Maar dit houdt niet in dat we het rustiger aan gaan doen, helemaal niet. Afgelopen weekend hebben we nog even een break gehad, voor weer even een paar heftigere weken. Voor dat weekend ben ik nog jarig geweest (vorige week woensdag). Ik heb er echt enorm van genoten. Overdag hebben we les gehad van Jef Hoet. Een man die in het leger gezeten heeft, bij moordzaken gewerkt heeft en nu in de hulpverlening werkt. Een heel interessante man dus! Ik heb genoten van zijn les. Na de les heb ik van Rein een heerlijk taartje gekregen, al snel daarna moest ik vertrekken naar het station omdat Leanne mij daar stond op te wachten. Super fijn, daar had ik echt naar uit gekeken. We zijn gezellig het stad ingedoken om iets te gaan drinken op een terrasje (de zon scheen heerlijk, waarvoor dank lieve God!). Ik wou op tijd weer door, want ik wist dat we tussen half 6 en 6 uur zouden eten. Leanne wou nog een beetje wandelen, dus ik besloot langs de ring van Leuven te wandelen, dat was een beetje om. Uiteindelijk belt Rein om te zeggen dat Corrie geld mee gegeven heeft om in Leuven iets te gaan eten, wij draaien ons dus om en keren terug naar het centrum van Leuven. Daar aangekomen nog een winkeltje ingedoken, komen we dat winkeltje uit zie ik daar ineens een man staan die toch wel heel sterk op mijn papa lijkt. De vrouw erbij lijkt ook wel heel sterk op mijn mama.  Ik kijk nog is goed, bleek dat papa, mama en Jurjen samen met Rein als verrassing voor mijn verjaardag naar Leuven gekomen waren. Echt SUPER! Ik vond het helemaal geweldig!
Nadat we weer thuis gekomen waren is Karen nog langs geweest en de rest van de avond heb ik nog gezellig met Rein doorgebracht. Ik heb er echt enorm van genoten, een gezellige dag even zo er tussendoor. 

Het vrije weekend was ook heerlijk ontspannen. Zwemmen met Leanne, in de tuin werken met mama, fietsen met Rein,... Echt ontspannen. Ik geniet er altijd enorm van om zo thuis te komen (en om in mijn eigen bedje te slapen...). Nu weer terug gekeerd op C7 hebben we alweer twee dagen les achter de rug. Roeline is geweest om les te geven over manifestatie en materialisatie. Dit zijn uitingen van de geestelijke/bovennatuurlijke wereld. Enerzijds door mensen, beginnen huilen als je je aangeraakt voelt door God, maar ook anderzijds God die goudstof laat verschijnen op bijvoorbeeld stukken kledij. Interessante les was dat. 's Avonds is Donat weer geweest, ik heb weer een paar dingetjes bij geleerd op de piano. En vandaag was het dan weer de beurt aan Jef Hoet. Hij zou twee keer komen en is nu twee keer geweest. Hij geeft trouwens les over zijn leven: hulpverlenen, hoe dat doen in de praktijk en wat vinden we daar over in de Bijbel?

Nu is het de komende dagen bezig zijn met de scriptie en nog van die dingetjes EN Kids Camp komt in de buurt. Teens Training voor kinderen. Ik kijk er echt wel naar uit om mee te gaan, het is voor mij al heel wat jaren geleden dat ik zelf mee kon als kind en ben benieuwd hoe het nu dus gaat zijn. Ook bij de kindjes ga ik mee als gebedsleiding, dus ook daarbij ben ik heel benieuwd naar hoe het gaat zijn. Waarschijnlijk horen jullie dat de volgende keer. Of de keer daarna... Je komt het alleszins gerust te weten!

Hierbij eindig ik mijn schrijven voor deze keer! Snel (hopelijk) lezen jullie mij weer, met meer!

1 opmerking:

  1. Hi Caressa,
    Dit is wel heel erg lang geleden, dat ik nog een bericht achter gelaten heb. Eerst miste ik de meldingen van nieuwe berichten. Het begon zo rond “Breeze is cool”. (Zou Breeze hiermee iets te maken hebben?) De laatste keren lukte het gewoon niet. Vandaag is Jurjen jarig. Hij is naar een vergadering dus dacht ik: “wat ga ik doen?” Laat ik eens lekker gaan zitten en de laatste berichten van Caressa lezen. Als ik zo ongeveer 2 maanden laat passeren, dan is het toch indrukwekkend wat je allemaal doet, zowel tijdens de werkweek (ma – vr) als het lekker-tot-rust-komend weekend … ;-) Ja, het zijn heel veel activiteiten en gelukkig is er ook nog tijd voor het volgen van les. Zoals je zelf schrijft, komen de laatste dagen in zicht. Daar moet je maar niet te veel aan denken want in 31 dagen kan je nog heel veel leuke dingen doen. Ook nog veel leren. Ook nog veel bestuderen en schrijven aan je scriptie.
    Komende dagen zit je op de Hoge Rielen. (Ik voor sinds lang niet. Wij gaan voor een dag naar de Plusdag.) Ik wens je een heel bijzondere tijd daar. Dat je ook daar veel aan de kinderen mag uitdelen en hen mag helpen om heel dicht bij God te zijn. Dat ze mogen leren groeien in hun relatie met hun Hemelse Vader.
    Met Pinksteren ben je weer bij ons. Ik kijk er naar uit 8-)
    Lieve schat, veel zegen!
    Dikke kuzz,
    papa

    BeantwoordenVerwijderen