donderdag 14 april 2011

Een korte update.

Vakantie was de boodschap van de afgelopen week. Heerlijk ontspannen, of toch proberen, op bezoek gaan bij mensen die je al een lange tijd niet meer gezien hebt en thuis zijn, gewoon thuis zijn. Ik had hier wel nood aan moet ik eerlijk toegeven. Vorige week hebben we drie dagen les gehad van Johan Selier. Een geweldig interessant persoon!
We hebben les gehad over de brief aan de mensen uit Efeze van Paulus en over 'wet en genade'. Beide zeer interessante onderwerpen. Ook gewoon de manier waarop hij les geeft is zo duidelijk en gestructureerd. Ik heb echt een aantal 'aah zo zit dat!'-momenten gehad, puzzelstukjes waar ik eerder vragen over had die dan zomaar op z'n plek vielen. Vragen over de Efeze brief in het algemeen, maar ook andere zaken waarop hij net een andere kijk gaf dan dat ik eerder gehoord had. Echt heel interessant. Roeline gaf er een leuke uitspraak aan: "Je hebt drie dagen bruin brood te eten gekregen." Nu dat kan ik best wel be-amen. Als het aan mij lag zou hij vaker mogen komen les geven. Wat wel heel leuk is, is dat we alle drie zijn boek gekregen hebben. Een gesigneerd boek dan nog wel. Ik ben er nog niet in beginnen lezen, maar dat komt nog wel. Eerst alle andere boeken waar ik een keer in begonnen ben uitlezen.

Na deze drie dagen zijn Rein en ik doorgetrokken naar zijn ouders. Was alweer even geleden en dus reuze gezellig om daar langs te komen. Zaterdag hadden we een trouw en daarna gingen we gewoon weer mee met mijn ouders naar huis. Vakantie helemaal begonnen. Nu ja vakantie, ben wel bezig geweest met schilderen voor Kids Camp en voorbereiden voor TNT komend weekend. Ja, er komt weer een drukke tijd aan. Nu vrijdag naar Putten (Nederland) op een weekend georganiseerd door een student van vorig jaar. 'Teach 'n' Train', voor degene die Dynamite vanuit België kennen, het is een beetje dat concept, maar dan voor de Nederlanders. Ben heel benieuwd hoe dat gaat gaan. Op zich is dat dus nog niet zo druk, maar het punt is dat we daarna thuis komen, één dag uitslapen en vertrekken naar Teens Training. Jaja, opbouwen, het evenement zelf en afbreken. Mijn volgende blogbericht wordt dus of geschreven met mijn ogen half dicht of een hele tijd later. Eerst zag ik het niet echt zitten, maar ik begin er steeds meer zin in te krijgen. Maar dat is voor morgen.

Vandaag is mijn allergeweldigste zusje Leanne jarig! Dus een dag heerlijk ontspannen en Beauty-en. Ik heb er zin in! Even relaxen voor we der weer helemaal tegen aan gaan. Is ook nodig hè!

Nu ja, verschiet niet als het héél lang duurt voor het volgende blogbericht komt, het zàl uiteindelijk wel verschijnen, wees gerust.

Ik wens jullie nog veel zegen toe. God houdt van jullie allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten